Underbara pojke

Red Ocean idag för första gången på ca: 1,5 månad. Trodde jag skulle få tugga grus.
Longerade honom ganska trött. Det var inga dåliga skutt han la sig till med. Han var högt
över sargen vissa gånger. Men sen när vi red var han som en ängel. Vilken underbar pojke han
är Ocean. Sen red jag Melizza. Hon var inte fullt lika underbar idag. Stel som ett spett i ena sidan.
Tog inte vänster skänkeln alls när jag skulle flytta. Annars var hon mkt fin i övrigt. Lite spänd
men hon har ju haft några vila efter sin fina prestation i helgen. Masserade henne om söndagen,
hon visade lite spänning längre bak i ryggen. Kanske var det som var med lite idag och spökade.
Sen efter dagens ritt fick hon premiära utan täcke. Och så fin hon blev sen :) Så det blir att borsta borsta borsta :)


Ocean och jag på 3 års test 2009



Kommentarer
Camilla- Tävla om snygga kläder ifrån Mountain horse

Sv: Granskar mina kommentarer och väljer vilka som ska synas och inte :D



Passa på att vara med :D

2011-04-21 @ 21:27:18
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0