Hemsk dag!

Dagens jobb har varit hemsk. Och jag överdriver inte.
Stress ända från 6 på morgonen till 4 på aftonen. Det märks
på den stackars personalen att dem är utslitna. Laila som jag jobbade med
idag var helt slut stackaren. Jag var också helt slut. Och sen när maskinerna
krånglar blir det inte direkt bättre. TUR att det är fredag i morgon. Denna dagen
som va idag hoppas jag att ja INTE behöver uppleva igen. Det var nog den värsta
arbetsdagen jag nånsin haft. Jaja iaf. Nu har jag klämt i mig lite Kladdkaka :)


Sen iaf har jag bestämt mig. Jag SKA starta i dressyr den 28:e maj :)
Programmet kan jag och Melizza går fint så det är nog inga problem :)
Sen ska jag slå på stort och åka till vingåker i sommar och tävla i en tävling
som kallas Guldsporrarna:). Men en grej tyckte ja va lite töntigt med den tävlingen.
Dom hade 115 i de Nationella klasserna. Varför ? De räcker väl med att ha det i de Regionala.
Iaf så hade jag tänkt starta 105-110 :)



Kommentarer
Helena

Gud vad gott! :) vilket dressyrprogram ska ni rida? :)



Svar: Tack :)

2011-05-19 @ 10:17:47
URL: http://travgalen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0