Manen.....

Igår efter passet på jamaica så gav jag mig in på att klippa hennes EXTREMT
långa och mega tjocka man hon hade när hon kom hem. Tror aldrig jag sett ett halvblod
med sån man? Iaf började jag med urtunnings saxen. Händer INGET.
Jaha tänkte jag eter ett tag. Provade ist att börja klippa manen. Wow säger jag bara.
Det såg så fult ut när den blev avklippt pga den va så tjock.

Så nu ser hon väl mer hyffsad ut men manen är fortfarande tjock och lite ojämn.
Jag får försöka tunna ur den lite mera idag också och se om det ger lite resultat. Jag skulle
ju ha kunnat rycka den men det kom jag ju på när jag klippt allt.

Iaf så var hon riktigt trevlig igår också.
Lite stressad som hon brukar men det var inte de här iväg spingandet hon kunde
göra. Hon blir ju bättre fröken fiolsträng :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0