Sorry får dålig update

Har inte skrivit något på några dar nu. Ber om ursäkt för det.

Lägger upp en film från när jag red Melizza i torsdags.
Hon gick bra tkr jag. Övade lite förvänd gallop. Dock hade jag svårt att
hålla det i ena varvet vilket syns på filmen för hon byter vid c.
Provade även lite byten på långsidan men det gick icke bra.

Däremot tycker jag hon fått en bättre steg i traven.
Tänkte ¨på det när jag tittade på filmen.
Sen kännde jag mig som en kossa när jag satt på henne. Fullt påpälsad med tjock
vinter jacka + långkallingar.. buh Hatar att ha så mkt kläder på mig när jag rider.
Känns som om jag sutter mer utanför sadeln än i den.



Kommentarer
Camilla

Sv: Haha ja! Väldigt fula!!

2012-01-28 @ 20:22:35
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0