Funderar.

Sitter och grunnar lite inför årets första start. Den är inte för ens i april
men jag grunnar lite på klasserna. Det är LB:0 LB:1 och LA:1.
Jag funderar på LB och LA ettan. Varför?
Jo för de programen kan jag redan. LB:1 kan jag rakt av. LA:1an kan jag
halva. Jag tkr Melizza känns såpas fin att vi kan starta en LA nu.
Kanske hjälper det till lite att det är "mer att göra" i LA:n. Hon kanske inte
hinner spänna till sig och titta på saker runt om sig.

Den tävlingen går iaf vid Färjestads ridklubb.
Ja jag har ju tid på mig att fundera på det :)

Iaf så gick hon mkt fint idag. Samlade galoppen till gränsen på en mkt liten volt
och försökte flytta henne lite för ytter. Gick relativt bra tkr jag :)
Hon är så fin min Pingla :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0