Första dagen

Nu är första dagen gjord.
Kan säga att jag hade lite ångest i morse men vad ändå
förväntansfull :) Allt har iaf gått bra. Fick städa idag.
I morgon ska jag vara med och se hur de lägger upp frukosten. För det
är ju det som jag kommer pyssla med sen.
Och vilken arbetsplats. De bjuder på Frukost och mat :) Vilken Lyx :)
Jag skulle få "stryk" om jag hade med mig egen mat :P Haha.
Vilket härligt gäng det verkar vara där alltså må jag säga :)

Har precis gjort en kladdkaka som jag tänkte sätta tänderna i också :)
De ska bli riktigt smarrigt.



Kommentarer
Sandra Nensén

Härligt :D

Fan jag vill oxå bli bjuden på mat på jobbet:P Har dom många gäster där eller?

fuskit med kladdkaka!

2012-01-23 @ 21:58:16
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Sandra Nensén

sv. jaha oj de va väldigt :) Trodde jag faktiskt inte. Har hört att dom ska ha väldigt god mat där oxå och har vart sugen på att gå dit och käka men blir ju aldrig av efter som Johnny alltid jobbar!

Ja det får jag ta och göra ;)

2012-01-24 @ 15:57:27
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0