Bus pojk

Igår var en kompis med mig upp när jag red på pojk.
Han skötte sig jätte fint till en början. Fick till den bästa skänkel vikningen
vi någonsin fått. Men det var ju bara en engångs grej :). De blev inte alls lika bra sen.

Iaf efter ett tag började han med sina små Potester. Ändå gjorde vi inget mer krävande än
att trava på volten. Dock tror jag att det var för att Kjell inte var med. Minns en gång i början av
sommaren var det likadant när en kompis var med mig ner ist för Kjell.
Kan det va så att de blir lite beroende av att en viss person alltid är med ?

Eller så kanske jag fis rider mer när inte tryggheten är med?

Iaf så gick jag på han med skänklarna. Han gick fram men gjorde samma
sak några gånger. Sen gav han sig. Avslutade med Trav ökningar
vilket han gjorde super fint.

Idag kommer Jamaica Hem igen.
Fodervärden jobbade tyvär för mycket så hon hade inte tid längre för henne.
Mycket synd då den tjejen verkade mkt duktig.
Så det ska bli spännande och se om hon är Lika Melizza beroende :)
Jamaica har jag nog inte skrivit något om i denna bloggen.
Det finns nog dock kvar på min Zoomin sida.

Det ska bli spännande att få rida henne igen och se om hon lugnat sig
lite. Tror att det har varit mkt nyttigt för henne att få komma hemifrån ett tag :).
Hon kanske har mognat till sig lite :) Så nu Blir det en häst till att försöka hålla igång.



Här är en film där jag är på Hoppträning men Jamaica :)



Kommentarer
Camilla Persson- Ta inte med hundarna in på mässan kampanj

Sv: Just nu känns allt bara pissdåligt i ridningen. Jasg blir aldrig bättre känns det som och det stör mig :/

2012-01-08 @ 17:38:41
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0