Stallet

Ska strax bege mig mot stallet.

Något som jag blev ganska glad över är en sak Christina sa till mig på träningen.
Den där Hästen kan lätt gå Mvs. Ja svarade jag men det kan tyvär inte ryttaren.
Jo då det kan du allt svarade hon. DET är ju något som är väldigt peppande.
Blev riktigt glad. Hon tyckte att jah hade för dåligt själv förtroende i min ridning.
Det var en nöt att knäcka. Det visste jag faktiskt inte själv men när hon säger det så
går det ju faktiskt upp ett ljus.

Iaf så återkommer jag väl ikväll. Ska försöka träna lite på LA:1an :)



Kommentarer
Elin

Haha oj då skrev visst fel datum :) Ska du också till Forshaga?

2012-04-26 @ 08:51:52
URL: http://livetsomelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0