Lite update

På tisdags kvällen så fick alla kusarna Vacc spruta.
Så igår red jag inte. Hon brukar inte visa något men struntade i det ändå.

Igår kväll så åkte jag till ransäter. Red först Brisan som hon heter.
En Fd Travare. Dock ser inte jag några tecken på att hon gått i travet mer än att
hon ställer utåt. Hon håller iaf på att "ridas in". Hon var inriden förut men har stått efter det.
Men idag red utan linan igår. Dock så ska hon nog spännas in när man longerar henne.
Det är en dam som är väldigt bakskygg. Tränade lite med longer pisker på rumpan på henne.
Drog den lite och duttade. Det gick mkt bra tillslut. Sen när jag red så hade jag massa konstoga ljud
för mig och hon blev så fundersam så. Men hon höll sig i skick.

Sen efter det blev det bara Longering för Briana. Hade inte säkerhets västen med och då sätter jag mig inte
på en o inriden unghäst.

Och idag red jag Melizza. Efter det så tog jag Ossen. Han har inte vart riden på nån månad nu.
Men han skötte sig jätte fint. Väldigt stel dock men det är ju inte så konstigt :)


Vackraste Poooojk :)



Kommentarer
Elin

Ja det är ju nästan en hel säsong kvar att plocka poäng på :) Men den som leder har helt klar dragit ifrån en hel del. Nej utanför värmland har jag nog inte tänkt mig, bensinen är så galet dyr :/ Men ska iväg på träningshelg i ludvika i juni :) Du då?

2012-04-19 @ 20:40:16
URL: http://livetsomelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0