Lång fredan

Det gick mkt bra med Briana igår. Vi travade nästan på en hel volt. Nästa gång tror jag nog vi vågar släppa ut
linan lite också. Sen red jag även ett varmblod åt en annan som ska ha vart på inridning förut
men det har inte blivit mer än så. Iaf jag började hänga för att se hur hon betedde sig.
Bak skygg var hon. Satte mig. Skrittade i linan. Sen taravde på en volt med linan.
Hon hade faktiskt en ren trav och skritt. Vilket undelättar min egen ridning anser jag.
Men typiskt travare springer hon med huvudet utåt och jag kunde inte göra så mkt eftersom hon inte
förstod vad jag ville. Så jag rekomenderade ägaren att longera lite med en snodd så den kan börja
söka sig lite neråt. Annars var det en väldigt trevlig och lugn häst. Blev lite stressad i vissa situationer
men det är ju bara normalt.

Strax ska jag upp till min egen dam. Vad ska ja träna på idag då? Jo jag ska fortsätta
få ut baken på damen eftersom hon har fått för sig att den skall gå på inner spåret :)


Nu vill jag ha sommar <3



Kommentarer
Julia

Vilken underbar färg hon har på bilden!

2012-04-10 @ 09:14:06
URL: http://ohjuliet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0