Bitter F***a

Får man tycka att sin egen häst är en riktig Bitter F***a ?
Jo de tycker jag nog för det är då misann Melizza.
Hon är så sur på sina hag kompisar och så jäkla dum.
Avalon hade inte sitt täcke på sig idag när jag åkte upp.
Pratade då med Kjell (stall ägaren) i telen och han sa
att melizza har Bitit tag i ryggen på avalon, och när avalon då drog iväg
släppte hon inte i första taget. Därav kasserat täcke.
När Melizza gick tillsammans med Cabri så gjorde hon minsann inget.
För Cabri var det ingen som sa emot. Tacka vet ja den gamle damen <3

A nej så just nu är ja riktigt sur på damen. Men vem vet. kanske har hon PMS?

Iaf Nu ska jag käka lite. Sen vidare bort till de andra hästarna.
Idag Ska jag rida briana. Mål - Trava lite mer om hon känns bra.
Sen ska jag rida ett varmblod som står på samma ställe.
Ja ni vet ju vad jag tkr om varmblod men det är kul att kunna få kännas
behövd :) Och sist rida en mkt snygg kallblods herre.
Den herren har jag ridit förut och han testade ju gränserna. Får se om
han sköter sig idag :) Men de tror ja nog han gör :)

Mer kommer ikväll. Ska försöka få till lite kort på alla 3 hästar ja ska
rida ikväll :)



Vackra Avalon i sommras <3



Kommentarer
Amanda! <3

ja! så roligt att du gjorde denna tävlingen! :D

Kram :D<3

2012-04-05 @ 22:49:17
URL: http://amandakarlssoonn.blogg.se/
Lina - Vinn röda Catagoridbyxor från Emmishopen!

SV: Tack, kan bara hålla med! :) Inte för att jag tyckt hon liksom stuckit och så innan, men är skillnad :)

2012-04-06 @ 15:12:53
URL: http://sallberglina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0