Pyntat :)

Orkade inte hålla mig så idag åkte stakarna upp :D
Det blev så mysigt här hemma :)

Red Ocean som fick gå tillsammans med
Melizza. Stackarn är ju rädd för mig dam :O. Haha
han slänger sig åt sidan när han möter henne :)
Att den stora klossen ska vara rädd för en tjej :)
Avalon fick stå eftersom hon hade lite feber.

Iaf så gick pojk ganska bra. Men det är inte lätt för lilla mig
att få fram en container som han xD. Ska försöka leta reda
på ett par längre sporrar så jag ens kommer åt han. Som det är
nu så måste jag TRYCKA in foten mot hans sidor för att ens vara
intill han.. ILLA.. :)



Kommentarer
Camilla- Bloppis med bugivning på bloggen!

Är alla tre dina hästar? Aldrig riktigt fattat det :)



Sv. Msv på Tosca blir ju inte än på flera år men mitt mål är att ta oss minst dit. Eftersom jag är en mycket medioker ryttare så får jag kämpa på ordentligt men det SKA gå :P

2011-11-27 @ 20:07:04
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0