Ocean och Shopping.

Red ocean i morse.
Han gick bättre idag faktiskt. Det var inte fullt lika illa i vänster varvet.
Kan bero på att jag lekte lite med bettet samt ställde han utåt och sen inåt.
Det verkade hjälpa lite. Så ska köra lite på den stilen nu får vi se.

Sen har jag och en kompis vart inne i Karlstad och shoppat lite :)
Fick mig äntligen en ny stång :)



Va in till Hööks och köpte den.
På lördag blir det antagligen att jag köper själva kandaret.
Jag får se om jag känner att jag har råd.

Sen blev det lite till mig själv också.


Tröja från HM. halva priset :P Vilket kap :P


Samt Lila Leggings och Vita Knä strumpor :)
Dock är dom lite ljusare än som syns på bilden :)

Och sen var ju min hårboll tvungen att få gottigt också :)



Grisöron och Dental stix till Malte :)
BILLIGT. Stixen kostade 19:90 kr paketet.
På Ica kostar 1 med 5 i nästan 50 spänn tror jag.




Kommentarer
sandra nensen

på bergvik har dom storpack med dentastick tror det är 5 paket i den störta storleken för typ 129 kr burkar alltid köpa det när jag är där. (inte för att de blir så ofta men ändå hehe) ett tips bara om du är där nån gång :)

2011-11-29 @ 21:21:00
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0