Nu blev det fart på pojk

Provade de längre sporrarna idag.
Dom var väl si så där 3 gånger längre än de ja brukar ha :O.
Jag trodde inte att det skulle gå. Det kändes som om jag
inte skulle kotrollera dem. Men det gick super bra. Jag kom åt
honom mer plus att jag slapp sitta att nöta konstanst.
Så stort plus för det.

Men så är det vänster varv i galoppen det inte går.
jag får han inte ner på tygeln öht.
Det beror antagligen på att både han och jag har lite svårt
för det varvet. Traven går han super fint efter ett tag. Men
i galoppen får jag han antingen inte på tygeln eller så åker bogen iväg.
Men det kommer väl med tiden bara vi tränar. =)



Kommentarer
Mimmi

På jakt efter den perfekta julklappen?!! klicka in på hemsidan eller kontakta mig för erbjudande! =D

Http://www.Luffys.se

2011-11-28 @ 17:28:23
URL: http://ameei.blogg.se/
Camilla- Tävla om trimmer!

Bara kämpa på! Hur stor är han? Landar så lätt i nötande på tant eftersom hon är för stor för mig och skänklarna landar "mitt på" magen :/

2011-11-29 @ 21:59:03
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0