Natt update igen :)

Ja nu uppdaterar ja på "natten" igen :)
Anledningen till att jag är vaken nu är för att jag tittar på Arkiv X


som börjar typiskt nog 23:25 :/ . Men kan inte sluta kolla på det när man väl följt det ett tag.

Iaf Har inte berättat det än men jag och Avalon ska
iväg på Pay & ride den 20:e November. Jag tror dock att
det kommer gå bättre denna gången. Jag kanske tom kan
genomföra programmet. Hemma nu ska vi köra lite speaker och
läktar träning. Tänkte att Kjell och Lisbeth skulle få klampa lite på läktaren
under tiden jag rider. Eller ja.. rider och rider, försöker få henne förbi
läktaren kanske är bättre ordval :)

Vi har även ett trådlöst headset som ja ska prova ta på mig
och små prata lite i när ja rider henne. Snacka om att
bomb säkra hästen :) Men jag tror att slutresultatet blir en lite
mer lugnare häst när det väl kommer till krita.

När jag rider fram henne på halvlånga tyglar
och galopperar så brukar jag veva lite i armarna (en i taget).Vilket hon
inte bryr sig ett smack om. Så bara man VET vad man gör
och tar det lugnt så går det oftsast bra :)



Kommentarer
Emelie

Älskar när man kollar på en serie eller något och fastnar. Så kan man typ aldrig sluta, trots att man ska upp tidigt till skolan dagen efter XD

2011-11-10 @ 14:40:33
URL: http://ourweekday.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0