Kallt

Det blir kallare och kallare. Nu är vi nere på minus grader mitt på dagen :(
Jag vill verkligen inte :( Så snart blir det att sätta på Vinter täckena.
Anledningen till att de inte är på än är för att jag inte vill att hästen ska frysa när det
väl är 25- ute. Men nu är det nog snart dags.

Melizzas päls växer ju värre än ogräs :S. Hon är redan yvig i pälsen och det var ju inte alls
många veckor sen jag klippte henne. Men hon får hålla sig till våren för då ryker hela hon :)

På onsdag ska jag och muppa (Avalon) Till sunne för dressyr träning.
Det ska bli spännande att se hur hon beter sig i en grupp men främmande hästar :)
Kameran ska iaf med :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0