Inge salt

Blev aldrig att vi saltade idag. Tiden räckte inte till.

Men red iaf muppa idag. Hon gick mkt bra bortsett från galopp fattningarna.
Dock är det hela mitt fel då jag kräver för mkt av mig själv och glömmer bort att
hon faktiskt bara är 4 år. Men tillslut gick det ganska bra. Hon får liksom panik när man fattar
galopp och bokstavligt talat skenar iväg vissa gånger. En gång drog hon iväg så ja höll inte på att få stopp
på henne så fick styra in henne i sargen.

Och då tappar jag glöden lite för det känns så Okontrollerat.
Jag gör ju mycket så att jag fattar på samma ställe och det resulterar i att hon vet att där
kommer det galopp, spänner sig och så blir det fel galopp vs räser :)

MEN hela hon överväger ändå de lilla som är bara för hon är så fantastisk.

Håll tummarna i morrn nu. Målet är att ta oss genom programmet.
Hur formen är bryr jag mig inte om, bara hon går förbi den läskiga läktaren och vi kan
full följa ett helt program är jag nöjd :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0