Hallå

Igår skickade jag ett mail till den som ska döma pay & ride klassen
den 20:e November. Jag dubbel kollade att det var okej att jag red lätt genom programmet.
Fick ett bra svar tillbaka. Hon förklarade att ingen kan få den "dispensen" och att det kommer
påverka mitt betyg. Men betyget struntar jag fullständigt i. Och så skrev hon även att
jag skulle se det som en tränings möjlighet istället för en "tävling".
Plus att hon tyckte att vår häst var mkt "kapapel" med rätt träning :)
Det jag inte förstår är att hon verkligen inte går sitta på. Visst om en häst spänner sig
i ryggen men man brukar kunna sitta kvar på den iaf :O Jag åker nästan i backen om jag sitter i
traven på henne :S Ja jag vet inte men. Det är väl träning som gäller.
Ocean sitter jag ganska bra på och han har ändå ganska stor gång. Notera "ganska" bra :)
Ber om ursäkt om all text sitter ihop.
Men kunde inte göra något åt det ;/


Kommentarer
sandra nensen

förstår att du inte kan sitta ner i hennes trav :P

2011-11-11 @ 13:52:21
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0