Äckliga huvudvärk

Huvudvärk är något jag brukar ha ganska ofta.
Skulle behöva nya glas i mina glasögon då ja tror att de inte
funkar så bra längre. Men vi tar en treo eller alvedon så blir de bra :)



Igår Red jag först på Ocean. Han gick mycke fint på¨slutändan.
Först vad han som att sitta på en container :P Hihi. Klompen.
Men bara han blir varm i kroppen blir han som en helt annan häst:)
Han är en häst som behöver ganska mycke tid på sig att värma upp.

Sen red jag Muppa. Det var saltsäckar i en hög som hon reagerade lite på när
vi red förbi. Red även igenom programmet 2 gången och hör och häpna
JAG KUNDE SITTA NER!!!!!!!
Kanske berodde det ¨på att jag kortade upp lädren ett hack. Det såg nog inte
vidare snyggt ut men jag satt helt okej. Då fick jag lite ny tändning :)

Om en timme ungefär ska jag åka upp till stallet för att
rida bägge 2. För Avalons det blir det Galopp fattningar idag.
Hon fattar gärna fel när hon börjar bli trött. Och så har hon lite
svårare när det är på rakt spår. En annan har ju fuskat
och fattat i hörnen eller på volten. Fy skäms madde nu slutar vi genast med det..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0